Sunday 16 June 2013

Sunday Morning....

On Sunday morning... where comey decide nak manja lebey2... comel gila kucing niiii.... Allah S.W.T ada perancangan yg lebey baik utk kami.... comey is here to fill our void... Alhamdulilah... At first i really hope i do not fall in love with dis cat. Ada setengah org cakap bela kucing tak leh pregnant... Maro la yg rajin dok melayan... masa tu bulan Ramadhan.. baik gile kucing ni... manja toksah cakap la... maybe dia sedey tadak tuan kot. Badan pun kurus je... Maro komited g beli makanan kucing walaupun aku da kata kita tak kan bela kucing... dia kata xpe kita sedekah, kesian kucing ni. Setajat bagi mkn luar rumah... comey usaha pujuk aku tiap kali balik keje.. gesel2 kaki, ikut g buang sampah, hantar g keje, study sama2... last2 aku terfikir...Allah S.W.T love us... dia tanak aku ngan Maro stress. Comel dipinjamkan utk kami bg kasih sayang... after all she don't have any family... (anak yatim kucing aku ni).. dan mmg betul comey fill our day with joy... biarlah apa org nak kata... rezeki itu dari Allah S.W.T... kiranya rezeki untuk zuriat utk kami berdua tiada.. kami pasrah... 

3 comments:

  1. Alamak hg buat aku rasa syahdu la..sobs...sobs...

    ReplyDelete
  2. Yeap..... truly deeply from my heart....

    ReplyDelete
  3. wah..awa dh ada blog...tahniah!

    ReplyDelete